Izbrana je bila Miss Dobrosrčnosti

V četrtek, 11.8.2016 je v Piranu potekal tradicionalni izbor za Miss Turizma 2016. SelectBox je bil letošnji sponzor izbora, za svojo miss pa so imenovali Miss Dobrosrčnosti. Izbrana je bila simpatična Sara Vulič, ki je dokazala, da poleg lepote in elegance premore tudi dobro srce in ima čiste namene.

Naziv Miss Dobrosrčnosti se je v javnosti pojavil prvič, saj je bil ustvarjen s prav posebnim namenom. Kot eden od sponzorjev se je SelectBox namreč odločil, da želi prispevati tudi k dobrobiti slovenskih otrok iz socialno ogroženih okolij. Sara je poleg svoje nagrade prejela tudi sklad, s pomočjo katerega bo lahko osrečila 100 otrok. Podrobna razlaga celotnega projekta sledi  v nadaljevanju.

Kako je potekal izbor za Miss Dobrosrčnosti?

Četrtkovo popoldne je bilo vetrovno in sončno. Piran se je pripravljal na velik dogodek, izbor Miss Turizma. Organizatorji so pridno zavihali rokave in urejali vse potrebno za brezhiben dogodek. Nastopajoči so ogrevali svoje glasove in pete, da so bili pripravljeni na večerne nastope. Dekleta pa so bila sploh zaposlena z vajami, preizkušanjem oblek, lepotičenjem in odgovarjanjem na vprašanja. Dva člana SelectBox ekipe sta obiskala dekleta medtem, ko so se pripravljale na težko pričakovani izbor. Vsaka od deklet je imela priložnost, da pokaže svojo čustveno stran in dobrosrčno naravo. Vprašanja, ki so jim bila zastavljana, so pokazala katero dekle je primerno za Miss Dobrosrčnosti in katero ne. O lepoti deklet ne gre dvomiti, vse so krasne. Vendar pa seveda niso vse primerne za tako častno nalogo, kot jo podeljuje naziv Miss Dobrosrčnosti. Izbranka Sara se je izkazala za najprimernejšo, saj iz nje sijeta čistost in milina, ki sta potrebni za pomoč sočloveku. Sara je bila ob prejemu naziva vidno vesela in ganjena. Pravi, da komaj čaka, da bo projekt v polnem teku in bo lahko sodelovala z otroci.

Projekt pomoči otrokom

Sara Vulič je postala Miss Dobrosrčnosti in s tem pridobila častno nalogo, da bo pomagala pri osrečevanju stotih otrok. SelectBox je ime za izvirne darilne pakete. Program obsega več kot 1500 doživetij, ki se nahajajo v 21 različnih darilnih paketih. Sara je sedaj ambasadorka projekta, ki se z njenim izborom šele pričenja. Projekt je zastavljen dolgoročno in se nikakor ne bo končal pri enkratnem dogodku. SelectBox bo s pomočjo enega od društev, ki se ukvarja s pomočjo otrokom, razveselil sto otrok. To so otroci iz socialno ogroženih okolij, ki navadno nimajo privilegija, da bi izkusili določena doživetja. Sara bo skupaj s spremstvom odpeljala sto otrok na nepozabno doživetje. Otroci bodo lahko izbirali med celotno ponudbo paketa »Zabava v naravi«. Tako bodo imeli na izbiro raznovrstne dejavnosti, kot so raftanje, supanje, športno plezanje, vožnja s kanujem ali kajakom, paintball, obisk adrenalinskega parka, karting, zip line in številne druge možnosti. Ob vsem tem bo seveda poskrbljeno za varnost in primernost izbranih aktivnosti. Z zabavo v naravi želi SelectBox omogočiti otrokom sveža doživetja. Doživetja so neprecenljiva in ljudje smo, kar doživimo v življenju. Zatorej naj doživijo nekaj tudi otroci, ki jim to drugače ni omogočeno. Obenem pri SelectBoxu verjamejo, da štejejo tudi majhna dejanja in da sta raziskovanje ter izobraževanje zelo pomembna faktorja pri osebnostnem razvoju otrok. S tem, ko otroku pokažeš nekaj novega, mu daš vedeti, da obstajajo tudi druge možnosti in da lepši jutri niso samo sanje, temveč resničnost.

13925967_10210705087002532_4926668819831939169_o