12 napotkov ob obisku restavracije

chef_julius_slide

 

Vsakdo si želi kar najboljše postrežbe ob obisku restavracije, vsi smo se že srečali s situacijami, ko so nekateri gosti postreženi bolje, z več pozornosti, hitreje, njihovo zadovoljstvo ob uživanju trenutkov pa je bilo veselo in zadovoljno. Kako doseči tak efekt?

1. Nikoli ne spreglejte toplega pozdrava s strani osebja restavracije, ne mahajte s prsti in rokami, ne zahtevajte takoj določene mize in podobno. Osebje restavracije pozdravite kot so oni pozdravili vas, s človeško toplino in prisrčnostjo.

2. Ustvarite človeski odnos z osebjem, dajte jim vedeti, da cenite njihov trud, ki ga opravljajo zato, da bi se vi kar najbolje počutili. Osornost in negativizem pustite doma, osebje je tukaj da vaš obisk ustvari kar najbolj prijeten in vesel.

3. Ne zahtevajte perfekcije ter nezmotljivosti natakarjev ter kuharjev, svet je poln napak in vi tudi. Ne omenjajte ” Ali veste kdo sem jaz?” ter ne izpostavljajte svoje pomembnosti, saj si osebje restavracije želi vašega zadovoljstva, ne glede na vaš osebni ali poslovni status.

restaur

4. Bodite razumevajoči, postavite se v vlogo lastnika, natakarja, kadar ob istem času v restavracijo prispe več ljudi hkrati in zato niste tako hitro postreženi kot ste si zamislili, ker POS terminal ne deluje ali ker jim dostavljalec zelenjave ni dostavil vseh naročenih sestavin. Vsi smo samo ljudje.

5. Natakarje kličite vljudno, ne uporabljajte žvižgov, tleskanja s prsti ali vpitjem, kot da bi klicali taxi na cesti. Uporabite raje njegovo /njeno ime s predznakom gospod/gospa v kolikor se vam je predstavil, ali ga/jo že poznate, ali s spoštljivim nazivom njegove/njene funkcije v restavraciji.

6. Ne postavljajte se pred svojo izbranko ali družbo in ne poizkušajte “premagati” sommelieja restavracije v znanju, saj se od njih v prvi vrsti lahko predvsem veliko naučite.

7. V kolikor vam kaj ni po godu, le povejte kaj vas moti. Dobre restavracije si želijo ustreči, zatorej jim dajte to možnost. Vsekakor pri tem ostanite dostojanstveni, spoštljivi in prijazni.

images

8. Ne pokvarite večerje še ostalim gostom, če so vaši otroci neobvladljivi. Vzemite hrano domov ter dopustite, da ostali uživajo v svojem obroku v miru.

9. Namenoma iščite odličnost ter dobre lastnosti natakajev ter jih pohvalite, tudi njihovim nadrejenim. Bodite tako vztrajni pri odpravljanju napak, kot pri iskanju odličnosti. S tem boste ustvarili spoštljiv odnos do osebja ter oni do vas. Vsakdo si želi izboljšav, vi v strežbi, oni v postrežbi. V restavracijo s takim odnosom se vsakdo rad vrača, vašega obiska pa bodo vedno znova veseli.

10. Spoštujte pravila restavracije in osebja, saj so postavljena z razlogom; četudi se vam ne zdijo logična ali pomembna.

11. Napitnina naj bo odraz spoštovanja, naj ne bo majhna samo zato, ker se v to restavracijo ne nameravate več vrniti. Izkušnje so pokazale, da dobra napitnina prinese veliko boljšo postrežbo naslednjič, ko gost obišče restavracijo. Poizkusite.

200462290-001

12. Telefon naj bo na minimalni glasnosti ter telefonske pogovore izvajajte potihem ali pogovor opravite zunaj. Prav tako naj bodo vaši pogovori na srednji jakosti, ponekod celo tihi. Glasni pogovori, predvsem osebni, ne zanimajo nikogar.

Za voljo vseh restavracij ter njihovega osebja, povejte o tem članku vsaj enemu prijatelju ali znancu, saj bo tako vsem, ki ste trudijo za naše in vaše zadovoljstvo veliko lažje, vi pa boste vedno odlično postreženi.

Izbrane restavracije tudi v darilnih paketih SelectBox:

  • Raziskovanje okusov (Degustacija vina in hrane pri vinarjih)
  • Miza za dva (Gurmansko raziskovanje pri kuharskih mojstrih)
  • Ekstravagantna večerja (Romantična večerja v priznanih restavracijah)